Kryteria oceny ofert na organizatora turnieju w ramach rozgrywek o mistrzostwo Polski w roku 2023

Polskie Stowarzyszenie Graczy Ultimate ogłasza kryteria oceny ofert na organizację wybranego turnieju w ramach rozgrywek o mistrzostwo Polski w roku 2023. Zapraszamy do składania ofert w konkursie: wypełnij formularz

1. Cena za zawodnika – max. 10 punktów

Cena Player Fee, Team Fee, zawierająca wszystko co oferuje organizator (łącznie z żywieniem i noclegiem, nawet jeśli są w pakietach opcjonalnych) – wyliczone na 1 zawodnika przy założeniu 18 zawodników w drużynie. Jest to cena maksymalna, czyli w drodze dalszych przygotowań nie będzie możliwości jej podwyższenia.

– Oferta najtańsza – 10 punktów
– Każde przekroczone o ponad 10 zł od oferty najtańszej – minus 1 punkt
– Jeżeli oferty różnią się o 10 zł lub mniej – otrzymują taką samą liczbę punktów

2. Boiska i infrastruktura – max. 7 punktów

– Boiska wyłącznie z murawą naturalną – 3 punkty
– Boiska mieszane (murawa naturalna i sztuczna) – 1 punkt
– Boiska dostępne dla kibiców, zlokalizowane w centrum miasta/miejscowości. – 1 punkt
– Wszystkie boiska w jednej lokalizacji – 1 punkt
– Wskazanie rezerwowego/dodatkowego boiska. – 1 punkt
– Przestrzeń, w której gracze mogą się schować przed zimnem, porywistym wiatrem lub deszczem – 1 punkt

3. Pakiet usług – max 10. punktów

– Boiska, nocleg oraz jedzenie w jednej lokalizacji* (wszystko w obrębie 1 km) – 4 punkty
LUB
– Wskazanie opcji noclegowych (w różnych zakresach cenowych) dla wszystkich graczy w odległości do 3 km od boisk* – 2 punkty
– Zaproponowanie wyżywienia dla graczy w wersji mięso/wege/wegan – 2 punkty:
a. śniadania w każdy dzień turniejowy
b. obiadu w pierwszym, a w przypadku turnieju trzydniowego również w drugim dniu turnieju 
– Sanitariaty, szatnie i prysznice przy boiskach (odpowiednia infrastruktura dla przewidywanej liczby graczy) – 2 punkty
– Turniej Eko, brak plastiku, segregacja śmieci, zbiórka nakrętek. – 2 punkty

*(Wszystkie koszty muszą zostać uwzględnione w cenie za zawodnika)

4. Media – max. 10 punktów

– Fotograf – 1 punkt
– Stream z meczu dnia, meczu o 3. miejsce, finału – 2 punkty
– Materiał video (podsumowanie, highlights, nagrane pozostałe mecze) – 2 punkty
– Plan promocji (imprezy towarzyszące, promocja turnieju wśród społeczności lokalnej, plan promocji w social mediach MP, mecz dnia oraz finały ze spikerem i nagłośnieniem) – 1-5 punktów

5. Zespół organizatorów – max. 10 punktów

– Minimum 2 osoby w komitecie organizacyjnym – 1 punkt
– Dodatkowa osoba do promocji oraz komunikacji w social mediach – 1 punkt
– Plan na wdrożenie i przygotowanie wolontariuszy do zawodów (minimalna liczba wolontariuszy: dwie osoby na każde boisko plus dwie dodatkowe osoby)  – 1 punkt
– Dotychczasowe doświadczenie w organizacji (pozytywna ocena turnieju organizowanego przez te same osoby w okresie ostatnich 3 lat  – 1 punkt
– Brak podobnej imprezy w danym mieście/miejscowości w okresie ostatnich 3 lat – 3 punkty
LUB
– Brak podobnej imprezy w danym mieście/miejscowości w okresie ostatnich 2 lat – 2 punkty
LUB
– Brak podobnej imprezy w danym mieście/miejscowości w okresie ostatniego roku – 1 punkt

6. Opcje dodatkowe – max. 1 punkt

– Zaproponowanie czegoś ekstra – 1 punkt

Zapraszamy do składania ofert. Przeczytaj więcej o konkursie