Kryteria oceny ofert na organizatora turnieju w ramach rozgrywek o mistrzostwo Polski w roku 2024

  • Puchary MP open/women 2022

Polskie Stowarzyszenie Graczy Ultimate ogłasza kryteria oceny ofert na organizację wybranego turnieju w ramach rozgrywek o mistrzostwo Polski w roku 2024. Zapraszamy do składania ofert w konkursie: wypełnij formularz

1. Cena za zawodnika – max. 10 punktów

Cena Player Fee, Team Fee, zawierająca wszystko co oferuje organizator (łącznie z żywieniem i noclegiem, nawet jeśli są w pakietach opcjonalnych) – wyliczone na 1 zawodnika przy założeniu 18 zawodników w drużynie. Jest to cena maksymalna, czyli w drodze dalszych przygotowań nie będzie możliwości jej podwyższenia.

– Oferta najtańsza – 10 punktów
– Każde przekroczone o ponad 10 zł od oferty najtańszej – minus 1 punkt
– Jeżeli oferty różnią się o 10 zł lub mniej – otrzymują taką samą liczbę punktów

2. Boiska i infrastruktura – max. 14 punktów

– Pełnowymiarowe boiska wyłącznie z murawą naturalną  – 4 punkty
LUB
– Boiska mieszane (murawa naturalna i sztuczna) – 1 punkt


– Wszystkie boiska w jednej lokalizacji – 1 punkt
– Zapewnienie przez organizatora odpowiedniej przestrzeni dla drużyn do przygotowania się do meczów (rozgrzewki/drille) – 3 punkty
– Przestrzeń, w której gracze mogą się schować przed zimnem, porywistym wiatrem lub deszczem – 2 punkty
– Zapewnienie i odpowiednie oznakowanie trybun dla widzów (nie tylko zawodników) – 1 punkt
– Zapewnienie przez organizatora zastępczej lokalizacji, na wypadek np ulewnych deszczów prowadzących do zniszczenia boisk, czy innych zdarzeń losowych  – 3 punkty

3. Pakiet usług – max 19 punktów

– Boiska, noclegi oraz jedzenie w jednej lokalizacji* (w obrębie 1 km) – 5 punktów
LUB
– Wskazanie dostępnych opcji noclegowych (w różnych zakresach cenowych) dla wszystkich graczy w odległości do 3 km od boisk* – 2 punkty

– Zaproponowanie wyżywienia dla graczy w wersji mięso/wege/wegan – 1 punkt:
a. śniadania w każdy dzień turniejowy
b. obiadu w pierwszym, a w przypadku turnieju trzydniowego również w drugim dniu turnieju
– Sanitariaty, szatnie i prysznice przy boiskach (odpowiednia infrastruktura dla przewidywanej liczby graczy) – 2 punkty
dostępu do wody pitnej na/przy boiskach – 2 punkty
– Turniej w duchu eko, brak plastiku, promocja zbiorowego transportu, segregacja odpadów itp – 1 punkt
– Zapewnienie niskobudżetowego noclegu (hale sportowe/szkoły) – 3 punkty
– zabezpieczenia medyczne turnieju – 3 punkty
– ubezpieczenia OC organizatora – 2 punkty 

*(Wszystkie koszty muszą zostać uwzględnione w cenie za zawodnika)

4. Media – max. 10 punktów

– Pełna oprawa fotograficzna, (wraz ze zdjęciami z ceremonii zwycięzców drużynowych i indywidualnych) – 1 punkt
– Zapewnienie finansowania i spełnienie wymogów technicznych dla streamingu organizowanego przez PSGU: 2 punkty
– Materiał video (podsumowanie, highlights) – 2 punkty
– Plan promocji:
– imprezy towarzyszące – 1 punkt
– promocja turnieju wśród społeczności lokalnej – 1 punkt
– Promocja meczów: mecz dnia/pokazowy lub/oraz finały ze spikerem i nagłośnieniem – 3 punkty

5. Zespół organizatorów – max. 13 punktów

– Minimum 3 osoby w komitecie organizacyjnym – 2 punkty
– Dodatkowa osoba do promocji oraz komunikacji w social mediach – 2 punkty
– Plan na pozyskanie, wdrożenie i przygotowanie wolontariuszy do zawodów. Minimalna liczba wolontariuszy:
– dwie osoby na każde boisko plus dwie dodatkowe osoby – 3 punkty
– wyznaczony koordynator wolontariuszy  – 1 punkt
dodatkowa osoba odpowiedzialna za nagranie meczów, które nie były streamowane – 2 punkty
– Dotychczasowe doświadczenie w organizacji (pozytywna ocena turnieju organizowanego przez te same osoby w okresie ostatnich 3 lat  – 1 punkt
– Brak imprezy mistrzowskiej w danym mieście/miejscowości w okresie ostatnich 3 lat – 2 punkty
LUB
– Brak imprezy mistrzowskiej w danym mieście/miejscowości w okresie ostatnich 2 lat – 1 punkt.

6. Dopasowanie standardu turnieju do wytycznych PSGU: max 10 punktów

– Daty wybrane przez PSGU  – 5 punktów
– Pokrycie kosztów Koordynatora PSGU na turnieju – 2 punkty  
– Wystawianie faktur dla klubów sportowych – 3 punkty

7. Opcje dodatkowe – max. 2 punkty

– Inicjatywy promujące dyscyplinę przy okazji turnieju – zaproponuj! – 2 punkty

Zapraszamy do składania ofert. 

Przeczytaj więcej o konkursie